Dostawaadmin2020-10-30T13:57:31+00:00
- Sprzedawca realizuje Dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz do każdego kraju na świecie do którego dociera poczta. Na terenie Polski wysyłki realizujemy następującymi formami dostaw:
a. Kurier Pocztex – od drzwi do drzwi – każda forma płatności
b. Pocztą Polską – odbiór w wybranym Urzędzie lub Filii Pocztowej – każda forma płatności
c. Pocztą Polską – od drzwi do drzwi – płatność z góry lub gotówką przy odbiorze
d. do Paczkomatów Inspost – płatność z góry lub płatność w Paczkomacie kartą przy odbiorze
e. Kurier Inpost – od drzwi do drzwi – każda forma płatności
- Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez wad: produkt zgodny z opisem, nie uszkodzony, z poprawną datą ważności.
- Sprzedawca zamieszcza na Stronie Internetowej Sklepu informację o liczbie Dni Roboczych potrzebnych do Dostawy i realizacji zamówienia. W 99 procentach przypadków jest to jeden dzień roboczy. Paczki zamówione do godziny 9:00 w dni robocze wysyłamy jeszcze tego samego dnia.
Dostawa na terenie Polski produktów o wartości co najmniej 300 złotych jest darmowa – Kurier Inpost – płatność z góry.
- Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawców na adres wskazany w formularzu zamówienia.
- Klient powinien zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju, w obecności pracownika Dostawcy. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu.
- Klient ma możliwość odbioru osobistego zamówionego Towaru. Odbioru można dokonać w biurze Sprzedawcy, w godzinach pracy firmy tj 8:00-16:00 przed wcześniejszym zamówieniem oraz kontaktem ze sprzedawcą, forma płatność z góry bądź gotówka przy odbiorze
- Sprzedawca nie dołącza do przesyłki paragonu fiskalnego, albowiem wszystkie zakupy są opłacane za pośrednictwem przelewów, płatności elektronicznych lub pobrań. W tej sytuacji prawo zwalnia Sprzedawcę z obowiązku drukowania paragonu. Faktura jest wystawiana tylko przy odbiorze osobistym w firmie, płatności gotówką. Jeżeli Klient życzy sobie fakturę musi zaznaczyć taką opcję przy składaniu zamówienia.
- W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy lub Kurier pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny.
9. Koszty dostawy podane są zawsze przy finalizacji zamówienia i zależą od formy płatności i formy dostawy.
10. Każda paczka jest zabezpieczona przed uszkodzeniem, a każde szklane opakowanie ma dodatkową ochronę. Statystycznie jedna na 104 wysłane od nas paczki ulega zbiciu w trakcie dostawy. W takiej sytuacji prosimy o wypełnienie fomularza reklamacji, zrobienia zdjęcia i wysłanie tych informacji na adres: admlesnecymesy@gmail.com
Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu realizacji usług statystycznych, społecznościowych i funkcjonalnych. Ustawienia tych plików można zmienić w każdej chwili za pomocą ustawień przeglądarki.Zgadzam sięZapoznaj się z Polityką Cookies